طرح مسكن مهر تحسین خارجی ها را بر انگیخته است
نوشته شده توسط : breketid

به گزارش روز شنبه ایرنا به نقل از پایگاه اطلاع رسانی دولت، 'علی نیكزاد' در گفت و گویی تصریح كرد: دكتر كلوس، معاون دبیركل سازمان ملل و مدیر اجرایی برنامه اسكان بشر ملل متحد كه چندی پیش به ایران سفر كرده بود روند ساخت و ساز در ایران و مسكن مهر برایش بسیار جالب بود و آنرا تحسین كرد.

وی خاطرنشان كرد: معاون سازمان ملل متحد معتقد بود كاهش تورم‌، ایجاد اشتغال، جلوگیری از ساخت و ساز بی رویه و زاغه نشینی و همچنین جلوگیری از بازار سیاه مسكن از آثار مثبت این طرح ملی بوده است.

وزیر راه و شهرسازی به نظم اجرایی در ساخت مسكن اشاره كرد و گفت: زمانی كه در این خصوص شورای عالی مسكن به ریاست بالاترین مقام اجرایی یك كشور و اعضاء عمده كابینه تشكیل می شود نشاندهنده اهمیت خانه دار كردن مردم است كه این هم مورد توجه و تحسین میهمانان خارجی خصوصا معاون سازمان ملل متحد قرار گرفت.

نیكزاد در ادامه با تاكید بر اینكه در حال حاضر هیچ مشكلی از بابت تامین زمین، تسهیلات، آب، برق، گاز، آورده متقاضی، ساماندهی پروانه و نظام مهندسی نداریم گفت: این یك اقدام بسیار بزرگ اداری است كه با همت رییس جمهور شكل گرفته است و با تمام تلاش ادامه می یابد.

سیام**9121*2026





:: برچسب‌ها: اتومبیل , سان فرانسیسکو , سفر ,
:: بازدید از این مطلب : 236
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 20 اسفند 1390 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: